• 1401/04/15 - 12:09
  • تعداد بازدید خبر : 208
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
برگزاری وبینار

وبینار با عنوان پروفیلاکسی ترومبو آمبولی ریه در بیماران با ریسک بالا

وبینار با عنوان "پرو فیلاکسی ترومبو آمبولی ریه در بیماران با ریسک بالا" روز پنجشنبه تاریخ 1401/04/30 توسط مرکز تحقیقات بیماری های قلب و عروق در سالن کنفرانس بیمارستان حشمت برگزار می شود.

مرکز تحقیقات بیماریهای قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی گیلان، وبینار «پروفیلاکسی ترومبو آمبولی ریه در بیماران با ریسک بالا» دارای امتیاز بازآموزی معادل 3امتیاز برنامه‌ های حضوری ویژه فوق تخصص های (بیماریهای قلب و عروق، خون و سرطان بالغین)، تخصص های (بیماریهای قلب و عروق، بیماریهای مغزو اعصاب، بیماریهای داخلی، طب اورژانس، زنان وزایمان، بیهوشی، جراحی مغزواعصاب، ارتوپدی، جراحی استخوان و مفاصل*(ارتوپدی))، پزشکان عمومی مقطع دکترای حرفه ای و پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده، پرستاری در مقاطع (دکترای پرستاری) ، کارشناسی ارشد رشته های (پرستاری، پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری داخلی _ جراحی) و کارشناسی پرستاری را از ساعت 9 لغایت 12 روز پنجشنبه 30 تیرماه سال 1401 به صورت آنلاین برگزار می‌ کند.

لازم به ذکر است: با توجه به محدودیت ظرفیت، شرکت کنندگان در اسرع وقت جهت ثبت نام به سامانه آموزش مداوم به نشانی: http://gilan.ircme.ir قسمت برنامه‌ های وبینار با شارژ مالی مراجعه نمایند و پیام بعد از ثبت نام درسامانه آموزش مداوم را دقیقاً مطالعه کنند.

گفتنی است: نصب اپلیکشن جهت پاسخگویی شرکت کننده به سوالات کنفرانس مجازی الزامی می‌ باشد و شرکت کنندگان می‌ توانند ابتدا اپلیکشن را از طریق لینک: https://cmequiz.ir/app (فقط در تلفن‌ های دارای سیستم اندروید) دریافت و نصب نمایند.

تذکر: ثبت نام در این برنامه‌ ها فقط از طریق کاربری مشمول امکان پذیر است و مدیر مرکز و دبیرعلمی مجاز به ثبت نام مشمول در برنامه نمی‌ باشند.

از این رو شرکت کنندگان جهت حضور درکنفرانس مجازی در روز برگزاری می‌ توانند از طریق آدرس لینک: https://cmelearn.ir/course/183000 وارد شوند.

نکته: مشمولان جهت شرکت در وبینار 10 دقیقه قبل از شروع برنامه وارد room شوند و توجه نمایند که تا ۷۲ ساعت بعد از پایان برنامه و حداکثر ۳ بار مجاز به شرکت در آزمون می‌ باشند. در صورتیکه شرکت کننده ۷۰٪ سوالات را درست جواب دهد، گواهی حضور برای ایشان صادر خواهد شد.

توجه: بعد از برگزاری وبینار برای مشاهده اسلایدها به لینک زیر قسمت محتوی وبینارها مراجعه نمایید.

https://gilan.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Default.aspx?CenterID=21

 

 

  • گروه خبری : اخبار و تازه های مرکز تحقیقات قلب و عروق
  • کد خبر : 90200
کلمات کلیدی
مرضیه  علیپور
خبرنگار

مرضیه علیپور

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/04/15 12:09